ponedeljek, 30. marec 2009

Kam vse grem

Tule je na hitr napisano moje potovanje (po trenutnem planu in letalski karti).

Ste me sprasevali ce lahko kam pridete.LAHKO:)

7.4.-23.5. - Buenos Aires (no, za tole je ful povprasevanja in sem si nardila prioritetno listo tistih ki so ze izrazili zanimanje)....
23.5.-30.5- Mendoza, Santiago (Chile)
30.5. letim v Auckland,

vmes bo malce odvisno od vremena, ampak jaz mislim bit na toplem. Torej Fiji.

23.6-25.7. - Avstralija... Sydney, Canberra pa tam okol, 14 dni ena farma s konji nekje med obemi mesti, Brisbane

25-30.7 Hong Kong

30.7.-20.8 - Singapur, Malezija... se nesplanirano
20.8-29.9 - Indija, start v Mumbaiju, pol bomo pa videli kaj me bo picilo. Al sirotisnice, al samostani (neeeeee), al meditacijski centri. Verjetno se mi bo do konca utrgalo he he..

London in 30.9. spet Munchen. Oktoberfest.

Oktobra, okol 12 v mesecu pa prosim bukirajte uno soboto. Sej veste ... zur bo spet!!!

Maja

Ni komentarjev: