sobota, 29. avgust 2009

Nazaj v Evropi

Evo me. Nazaj v Evropi.

O Indiji koromandiji bom pisala posebej, lahko pa povzamem danasnje obcutke takole:

sem v Londonu in .....

  • cist sem vzhicena!!

    kako je cisto!
    ljudje ne tezijo (no ne ponujajo svojih uslug al pa od bratranca trgovine s svilo, pa od strica trgovine s cajem, pa spominkov, pa roz pa vsega kar definitno ne rabis..., ne sprasujejo kdo si in kaj si... )
    lahko se sama sprehajam po cesti in ni nobenega problema, noben ne bulji vame in noben se mi ne nalepi in mi ne sledi vnedogled in hoce bit moj frend
    lahko mam oblecene evropske cunje in me noben cudno ne gleda
    lahko pijem vodo iz pipe!!!
    ni guzve na cesti,. vozniki ne hupajo, urejeni busi in podzemna
    nobenega dreka na cesti (kravjega, pasjega, macjega, kozjega, cloveskega)
    lepe zgradbe!!!!!
    plocniki!!!

ha ha ha....sej vem, se zdi smesno, ampak po enmu mescu Indije, kjer je zivo nasprotje vsega kar sem gor napisala... je tule cista MILINA!!!

zdej grem pa na eno evropsko kavo:)

Ni komentarjev: