ponedeljek, 1. junij 2009

za dezjem VEDNO posije sonce:)

pokorno javljam, da se pocutim precej bolje.

In jaz vedno trobim, da za dezjem posije sonce!

No, moja Mendoza se je sprevrgla v cisto simpaticno dogodivscino. In kaj nje botrovalo? Ljudje, definitivno.

V soboto sem sla na izlet po vinarnah, in pocvekala z dvema parckoma. V nedeljo sem sla na izlet Alta Montanja... to je izlet po okoliskih Andih, kjer te vozijo po gorskih cestah, pristanes na 2800 metrov visine in pogledas od dalec Aconcaguo (najvisji vrh v Juzni Ameriki), pogledas mejo s Cilom in dobis skoraj mal visinske vrtoglavice (no, meni se je nekako zazdelo, da sem tezje premagovala tistih nekaj korakov v kvazi hrib, in ne vem tocno kaj mi je bilo... tako da se delam, da me je prijela visinska bolezen in imam krasen izgovor. V bistvu me pa daje pomankanje kondicije:(


Na tem izletu sem spoznala enga starega gospoda, Ralf... nemec, ki ze 30 let zivi v Kanadi. Gospod ima 67 let, odrasle otroke in zeno, ki podpira njegova potovanja (medtem ko ona se kr pridno dela).... no in sva predebatirala nemce, britance, pivo, vino, kadanske francoze, potovanja, sluzbe.... in se na koncu zapila z dvema litroma odlicnega Malbeca v eni gostilni...

no tko.. kot vidim sem itak cisto prevec ekstrovertirana. In taki kot smo mi, potrebujemo ljudi okoli sebe, pogovore in potem se nam zdi, da zares zivimo.

Jutri sledi konec Argentine po skoraj dveh mesecih. Premik v Cile:)

1 komentar:

Katarina Vita gastarbajter pravi ...

Murka!
Long time no see... Upam, da si srečno pristala med hribi v Čilu. A imaš tam kakšnega kompanjerota? Če kaj rabiš, mi povej kar prec ( ker grem na dopust), jaz sodelujem z enim gospodom, ki je tam živel 40 let in ima polno žlahte v Santiagu. če rabiš kakšen kontakt, dime guapa! Pero hablas espanol ne?
Moram povedat, da ti blazno zavidam - še vedno.
Midva greva na Ohrid na dopust... Se veselim, čeprav je blizu, ampak baje zelo drugače. Kiss y que te vayas bonito!