sobota, 4. julij 2009

Ko se ti na pol poti zastrika


Takle mamo je rekel Zrnec enkrat v neki oddaji..


Ampak me je izraz zabaval.


Takle mamo, je rekla Maja, ki se ze zadnjih 10 dni sprasuje kaj je narobe.

Na Fijiju sem se imela odlicno, odkar sem pa prisla v Avstralijo pa se ne znajdem lih najbolje. Prvic se mi je zgodilo, da se mi ne da iskat nove druzbe. Ne da se mi zacet pogovora z neznanci in se pogovarjat o tem, kam kdo potuje, koliko casa potuje, kje je bil in kam gre.


Ne da se mi gledat znamenitosti. Ja, grozna sem.

Ampak po Fijiju lahko recem, da me tud plaze ne zanimajo vec. Mesta v Avstraliji so si zelo podobna, lepo urejena, cista, z priblizno podobnim aranzmajem. Ah. Tako da me cisto nic vec ne impresionira. KAJ ZA VRAGA JE NAROBE Z MANO???



Vam povem tule v Avstraliji so prav hecni. Vsaka stavba, ki ima nekaj vec kot 100 let, dobi nalepko ´historic´in potem je cel cirkus okol tega kako je stavba super stara in znamenita. Mogoce sem samo prevec razvajena od Evrope? Kjer historic dejansko pomeni stoletja zgodovine in to ni samo ena stavba, ki se sramezljivo skriva med steklenimi neboticniki.


V Argentini sem spoznala enega takega popotnika mojih let. Spoznala sva se preko enga sosolca v Buenos Airesu, in potem po nakljucju oba pristala na istem busu proti Mendozi, Sem bila kar vesela, da bom imela druzbo. No, se je izkazalo, da je bil James sit vseh popotovanj (je ze pri 25tih naredil vecmesecno potovanje po svetu) in da se mu je zdelo brezveze iskat nove znance. No, jaz sem bila takrat se polna prvih vtisov velikega potovanja in novih obrazov, in se mi je zdel fant malce zamorjen. Nisem cisto razumela kaj mu je. Ha. Pa sem danes cisto na istem.



Danes je tocno 3 mesece mojega potovanja.


To pomeni 90 dni (okvirno) potepanja.

90 dni zivljenja v enem kovcku.



  • 1 par novih kavbolk (dvojne so se mi pa ze strgale)

  • 5 parov novih cevljev (vstete japanke, dvojne superge, eni navadni cevlji, ki so ostali na Fijiju po pomoti, eni lepsi sandali (ki se niso doziveli premiere).

  • en nov gsm aparat (slovenska Nokia me je pustila na cedilu po manj kot enem letu uporabe!!!)

  • 6 tednov ucenja spanscine

  • 10 letalskih poletov

  • 5 busov, 3 x vlak (do danes)

  • 4 x ladjica (na Fijiju seveda)

  • 8 hostlov & hotelov ( o katerih mislim enkrat narest posebno porocilo)

  • ena garsonjera

  • nekaj izkusenj z spanjem pri prijateljih, znancih oz nakljucnih ljudeh preko interneta

  • ne vem koliko razlicnih obrokov hrane... no, vam povem, da jem trikrat na dan v povprecju, tako da si zracunajte

  • nisem stela, ampak mislim da sem ze presegla 1000+ fotografij na svojem digitalcu

  • 50+ novih ´prijateljev´. Delam namrec spisek. Ampak v to niso vsteti se vsi ostali ljudje, ki sem jih bezno spoznala in se malce pogovarjala....

Pa smo sele na polovici poti.


No, in tako se zadnje dni nekaj smilim sama sebi in se sprasujem, kaj naj naredim.


Napisala sem si nekaj ugotovitev o sebi, o katerih boste slisali v (upam da bo nekoc ugledala luc sveta) knjigi. Vam namignem samo, kdor si zeli bit na samotnem otoku s palmo in kokosom... naj dvakrat premisli.


in NE! Nisem vrgla puske v koruzo in ne bom se prisla domov:)


Sem se pogovorila sama s sabo, in na sreco lahko predebatirala svoj brainstorming z eno frendico, ki me je ravno ob pravem casu pokontaktirala po skypu. Imam nov plan. JUHU!


ja, boste ze zvedl no!!


Maja











4 komentarji:

Borut pravi ...

Elow Maja! Sej veš, da te skoz spremljam in se zanimam za vse tvoje prispevke ter aktivno tudi sodelujem;)...amapak vsebina tega posta, me je res presenetila! Sicer si mi že med pogovori preko skype delovala "čudna"...naveličana vsega...a sem si reku....mah mal obrata po Fiji-ju...sej bo! Ja, res si veliko doživela, ko sem prebral spisek, a očitno to ni vse tko, kot si mislemo mi, ki bi si želeli biti na istem, kot ti?!?!? Očitno ni vse tko super in valda mal pade motivacija.....in bo že res, da prvi ljudje (beri: tvoja frendica&skype) pridejo, kot naročeni!!! Včasih res ne moreš verjet, kot da bi nekdo čutil, da ga rabiš in pride (ockej mal skeri)...ampak tko pač je! In zdej, da ne bom še jaz tko pesimističen, ker tebe res nisem navajen takšne....si me z zadnjim stavkom spet popolnoma navdušila.....in že mi gre po glavi...kva pa ji ga bo zdej zdogajal...kaj je nov plan itd....
Lej karkoli že bo, verjamem, da bo SUPER...morda boš zamenjala program..hmmm???....bomo že počakal...in videl, a ne! In če lahko še samo to preden zapolnim cel post..hehe...MI SMO TLE in SMO FULLLL ponosni nate!!! SI IZJEMNA in EDINSTVENA! OSTANI taka še naprej. Aja, pa pričakuj, da te na skype kliknem...hehe! LpB:)

Borut pravi ...

Ups....sem mislu, da sem vse napisu, pa nisem :D! Vse najboljše :D za prvih 90 dni potovanja....drugih 90 dni, bo ziher še boljših ;) .... tko mal za vzpodbudo! Papa.

Katarina Vita gastarbajter pravi ...

Halo! Kaj je zdej? Mogoče je to normalno... vem pa ne. Saj se človek vsega lepega enkrat nasiti, ne? Mogoče je pa krivo vreme, al pa luna, al pa smog, pa zrak, čudaki, stare stavbe samo 100 let... Ne želi si, da bi bila v SLO. Čista beda, vlada v riti, kriza na višku, folk sam jamra, depresija... še sonce ne sije več tako kot včasih in je vsak dan dež - cant belive it... Tako, da uživaj, i ako si samo u Australiji! Kiss, I miss U

majamurko pravi ...

Hvala za komentarje.
Ja, ena od zivljenskih ´odkritij´ je ta, da nikoli nismo cist zadovoljni. Ce dezuje hocemo sonce. Ce je pasje vroce, preklinjamo spet in se sprasujemo kdaj se bo ulilo. Ce smo v sluzbi, bi radi lezali pod palmami na pesceni plazi. Ko smo na pesceni plazi dalj casa in ko nekaj tednov zapored prekladamo kovcke in se selimo iz ene hotelske sobe v drugo... aaaaaa... ne boste verjeli... si zelimo ujet spet normalen dolgocasen vsakdan, v katerem je rutina tako domaca...

In ja, si ves cas govorim, da moram zdaj uzivat in cimvec dozivet, da ne bom pol rekla, da nisem izkoristila prilike, ki je bila pred nosom...

BOM. OBLJUBIM. In bom se sla na kako dogodivscino in napisala tu kako se mam fino. Da mi boste lahko spet mal fous:)

Cheers mate, no worries... pravjo tlele v Avstraliji.