četrtek, 9. julij 2009

Nov nacrt

Lep pozdrav, se vedno iz Avstralije



sicer lahko recem, da sem bolje:) Itak sem trdoziva.



Ne vem, ali sem dala Avstraliji sploh priloznost, ker sem prisla sem s takimi negativnimi obcutki, ki te primejo ko se tri mesece potikas okoli. Po treh mesecih sem imela poln kufer mojega kovcka, istih cunj, hostlov, letalisc. Ja, clovek se mora tud od 'dopusta' odpocit.



Hvala vsem za vzpodbudne mejle in sporocila. Itak je bila to samo faza. Lahko bi tudi ne napisala nic, in pocakala, da me negativna faza mine in potem spet poslala na blog par lepih fotk in bi bili vsi spet fous. Ja. Ampak to ni fora. To je nekaj, kar vecina popotnikov ne pove. Da pridejo taki momenti, ali dnevi, ko si zazelis svoje rutine in vsakdana.



No, sem zvedela tudi da imam kao nek sindrom zasicenosti. Da pride obdobje, ko eno stvar ponavljas (recimo gledas muzeje, cerkve... al pa da se potepas po plazah)... in na koncu te cisto nic vec ne potegne.



Vceraj sem se vrnila iz ene avstralske farme. Konji, kure, krave, prostrana farma s kenguruji, ne dela telefonski singal. Voda vre v litozelenznih posodah na ognjem, ki deluje 24/7. In tam je bilo koncno spet lepo. Morda zato, ker je bilo tako drugace. Mogoce zato, ker narava in tisina, ki te obdaja (no, ni tisina, ker slisis ptice pet, in kure kokodakat, in kenguruji tud spouscajo neke glasove) delujeta nekoliko pomirjujoce. In cas se kar ustavi. Na farmi se sicer ves cas nekaj dogaja, ampak farma si zasluzi poseben post.





No, jaz sem se pred farmo sprasevala, kaj naj nardim s tem potovanjem. Vedela sem samo, da domov se nocem, ker me bo ta faza minila. Avstralija me nekako ni potegnila (zal, ceprav je lepa dezela) in sem prestavila par letov in grem v torek naprej v Hong Kong. Imam sicer plan za naprej in po trenutnem navdihu, sem si zazelela taprave historical destinacije (ne tako kot v avstraliji, kjer je hostorical vse kar ima 100 let).


Sem se zelo sprasevala al s tem dajem vtis sebi in drugim, da sem mevza? razvajena? pol sem si pa rekla, da je itak moje potovanje. Da je moj dnar in moj cas... in ce hocem jaz it se mal v ta pravi historical kraj in se imet fino na enem mestu, potem bo to pac nekje v Evropi.... sem kolebala med Rimom in Barcelono... in se odlocila, da bom se mal nadgradila spanscino in potem je padla Barcelona:)



Ampak v Indijo koromandijo se vedno grem, ker tam me caka baje najhujsu kulturni sok:)



Maja

1 komentar:

Borut pravi ...

Go, go, go ale ale ale...Maja, ja..ja...v novem zagonu je! Hehehe! In zdej..naslednja destinacija Hong Kong...čakam/o nov post o tem mestu?!?!
Prijetno naprej!

Lpb. :)