sreda, 15. april 2009

Garbarino in prepaid telefon

Danes ena o mobilni telefoniji


V svojem stroskovniku za tole potovanje sem si omejila tudi stroske roaminga...

v Argentini lahko za 5-10 pesosov kupis sim kartico enega od treh operaterjev (Movistar, Claro in Personal), vtaknes v odklenjen mobilc, napolnis in klices ter smsiras.

Zanimivosti, ki se pojavijo ob nakupu so za nas morda kar nenavadne. Sim kartice ne mores kupiti pri uradnem predstavniku operaterja (torej v njihovih trgovinah), ampak pri posrednikih - najdes jih tako v trafikah, kot v tehnicnih trgovinah. Napolnis lahko kartico spet samo pri teh posrednikih, in nikakor ne pri uradnih operaterjih. Najbolj zanimivo je to, da fantje v teh uradnih trgovinah sploh ne vejo, kje lahko napolnis kartico in zapravljas pesose za njihovo firmo.
Ttako sem jaz zatavala v Garbarino, enega od stevilnih trgovcev s tehnicno robo. Povem svojo novo telefonsko stevilko, dam na mizo 50 pesosov (da bo za nekaj casa)... nalozijo denar. Pa se je fant malce zmotil v eni cifri in je sel moj denar v druge virtualne sfere in sedaj osrecuje nekoga na tisti telefonski stevilki. No, fantje v trgovini so se na moc opravicevali in sedaj ze tri dni hodim vsak dan pogledat, ce so ze uspeli uredit problem. Sicer se z mojimi zgubljenimi pesosi ukvarja cela trgovina, zaposlenih imajo pa ene 10 ljudi. Od njih samo dva govorita za silo anglesko, samo se moje razumevanje spanscine izboljsuje in je komuniciranje lazje. Problem je seveda v tem, da ko vtipkas telefonsko stevilko v sistem, se denar nalozi. Ne obstaja pa ´delete´ali pa úndo`funkcija. tako fantje vsak dan klicarijo na personal operaterja, da naj najdejo srecneza, ki je zadel moje pesose, in naj mu razlozijo, da lotérisjki dobitek ni prisel v prave roke...

Bomo videli. Sem narocena na obisk spet po soli.

1 komentar:

Borut pravi ...

hehe...sej ne morem verjeti, ko berem tale post?!?! preveč smešno, da bi blo res...in to se zgodi tebi, a ne!!! 50 pesov je sicer le malo več kot 10 eur...to tam zadošča za dalj časa?
Upam, da bodo to težavico odpravili! lpb. :)