petek, 17. april 2009

Novi kabli

ena o novih kablih v argentinskem stanovanju



Ker sem prisla v Buenos Aires za malce dalj casa, sem najela garsonjero. In ce poznate mojo obsedenost z internetom, potem vam je jasno, da sem postavila internet v stanovanju kot nujni kriterij.



No, se je potem izkazalo, da agentka ni vedela, da v stanovanju ni interneta. Je narocila napeljavo takoj prvi dan... in kot v vsaki normalni drzavi, tudi tu traja, da se zadeve odvijejo.



Ekipa dveh tehnikov se je pojavila v mojem stanovanju vceraj ob devetih, se prej so me klicali ob osmih, ce sem doma. sta prisla, namontirala modem in potem vec kot pol ure probavala in se sprasevala zakaj zadeva ne funkcionira.



Vmes sta klicarila v njihovo firmo in na na koncu postavila diagnozo, da je kriv modem. Sta rekla da bi se vrnila popoldan, ali pa morda manjana (jutri). Jaz sem morala v solo, tako da sem potem prosila agentko, da je prisla urejat naprej. Njej se je zelo slo, da internet porihtajo v istem dnevu, jih je nakurila... in so se vrnili v eni uri (novas ekipa dveh tehnikov) z novim modemom.

Po nekaj minutah so ugotovili, da modemi cisto dobro delajo in da so v bistvu krivi kabli. Kabli so stari toliko kot blok in ne premorejo dovolj moci za vse novodobne tehnologije...

In so prisli se tretjic ( v istem dnevu, prav pohvalno), in zdaj imam nove kable in internet tik tak:)

Tako da sem kar prijetno presenecena kako gredo lahko stvari hitro tudi v drzavi, kjer je siesta sestavni del dneva:)

Ni komentarjev: