nedelja, 19. april 2009

Kam so vsi smetnjaki sli....

Sem se prve dni sprasevala kam vrzes smeti, ki se naberejo v vrecki.

No, potem sem malce povprasala naokoli in takole se tule grejo:

Blok ima v vsakem nadstropju posebno ´sobico´ z vratci za jasek, V ta jasek vrzes smeti, smeti padejo v spodnje prostore ( na primer bloki tukaj imajo po 15+ nadstropij, tako da si predstavljajte vrecko z smrdeco vsebino, ki se gre prosti pad).
V tem zbiralniku vreck potem hisnik (portero) zbere vrecke ob dolocenem dnevu in jih postavi na ulico pred blok. Zvecer okoli desetih, enajstih pridejo smetarji z kamionom. Poberejo vrecke, zmecejo v kamionski kontejner in gredo dalje. So precej povrsni, ker se jim namrec zelo mudi. Vsaj tako delujejo. In potem se v njihovi vnemi po cimprejsnjem zakljucku sihta zgodi, da se kaka vrecka odpre in vsebina se razrtesci po tleh. Da bi to pobrali? Ma ne no!
Vrecke smeti pred blokom - exhibit A


No ulice so zato polne smeti, papirckov, ostankov hrane.... sicer vem da sem se v Munchnu kar razvadila od cistosti ulic, ampak tule se grejo zelo po domace.
























Aja, locevanje odpadkov? Se ne poznajo....

1 komentar:

Borut pravi ...

...na vse tisto napisano, kot comment na prejšni post....lahko tukaj dodam le še: še bolj sem razočaran, kot prej! Pa ti kupi smeti so ja pravo leglo za glodalce!! Si že kje vidla, da bi ti pot sekala kakšna "teta podgana"? In ja...jaški za odpadke, so bili tudi pri nas moderni v novogradnjah v 80 letih prejšnjega stoletja! A so upravljalci blokov kaj hitro vidli, da se s tem ne da shajat! Zakaj? Če bi folk noter metal le zaprte vreče z odpadki!?!? Aha ja..zakaj le? Dejmo noter "zabrisat" tud ostanke nedeljskega kosila z tekočo juho vred...tok o tem!!!
Evo in še ena tržna niša za moj poklic...ločeno zbiranje odpadkov! PRVO OZAVESTITI FOLK, potem pa to pričeti izvajat.
Sorry Maja&vsi, k sem se mal razpisal na to temo, a to me res moti...kako smo malomarni! =:-(

Lpb. :)

p.s.: Dejte se mal potrudit, pa ločujte odpadke! Vzame vam manj časa, kot si mislite! ;)