nedelja, 26. april 2009

Tango... spet

Danes vam bom napisala svoje ugotovitve tedna na temo Tango:

1. Muzika me je cisto obsedla

2. Ples kot tak tudi. Ampak zaenkrat bolj uzivam ko gledam druge.

3. Vsaka sola uci malce drugace. Ta teden sem sprobala 4 razlicne sole in se mi malce mesa od metod. Ceprav lahko recem da sedaj na zacetku, vsaka vaja prav pride in vsaka sola me je naucila kaj novega.

4. V plesne sole pride vedno ogromno ljudi, tako da se nas vedno uci po 50 -70 naenkrat. Kapo dol uciteljem ki obvladujejo to maso.

5. Najbolje jo odneses, ce dobis enga utrjenega soplesalca, ki ima morjeeeeeee potrpljenja da ti kaze korake in vse mozne finte. Danes sem imela to sreco. Se je ojunacil en stari gospod z 4 letno akademijo tanga za sabo.

6. Obstaja tudi Tango taxi dancers - podjetje, ki ti priskrbi soplesalca spremljevalca (ki ga lahko zamenjas po prvih 10 minutah ce ti ni vsec), ali pa privatne ure z strokovnim uciteljem. Tri seanse z ucitljem plus en vecer milonge stane okoli 200 eurov. Nisem se preverila al se splaca.

7. Kulturni centri ucijo tango zastonj. Drugje placas vstopnino (10-15 pesosov za vecer). Seveda obstajajo tudi sole, ki turistom veselo zaracunavajo 20 dolarjev na uro in zelijo biti nekaj posebnega.

8. Cevlji za zensko.... nujno morajo imet zaprto spico in mehek podplat, ter ojacano peto. Vecino casa je zenska na prstih, in moski dela toliko namigov z nogami (kdor je plesal tango ve kaj govorim) in za nas neizkusene pride tudi do tega, da ti soplesalec stopi na nogo (ja, to zato, ker ne naredis pravega koraka).

9. Vec o tangu http://en.wikipedia.org/wiki/Argentine_Tango

10. Plesejo ljudje vseh starosti. In vse sole in tango bari so polni. Vsak dan v tednu. Buenos Aires je res mesto tanga:)

11. zapoved: uciti, uciti uciti.... je rekel Tito. Sem slisala, da je dobil spet ulico v Ljubljani.

Lahko noc... jutri je spet nov dan za nove korake:)

Ni komentarjev: