torek, 21. april 2009

Music mix

Brez glasbe mi ziveti ni....

Resno. No saj veste kdo najbolj plese na vsakem zuru:) (poleg Vesne!).

Muzika mi daje energijo, in tisti ki me poznate se malo bolj, veste da bom po meditacijski delavnici narisala sebe z notami, ki se prepletajo po trebuhu in me obdajajo kot en oblak.
Sicer sem zadnje case prisla do zakljucka, da je tudi v tisini lepo... ampak si pa popevam, ha ha...

Tule en komad, ki se vrti po argentinskih radijih. Shakira. Ta komad je iz leta 1996, ko se je njej vzpon zacel v Kolumbiji.

Link na video, kjer je Shakira se pristna crnolasa hudo dobra bejba.
http://www.youtube.com/watch?v=l5bV37SZ7NE&feature=related

1 komentar:

Borut pravi ...

ooo Shakira, ki je v bistvu niti nismo poznali?!? Tnx za namig, bom mal prečekiral njeno glasbeno zgodovino! Tudi meni brez glasbe živeti ni!

lpb. :)