nedelja, 19. april 2009

Za invalide ni primerno

Buenos Aires ni ravno prijateljsko naravnan za invalide

Zakaj pravzaprav se lotevam te tematike - Verjetno vsi veste za moje lanskoletne prigode v New Yorku. Eva, jaz, njena operirana ahilova tetiva v gipsu in invalidski vozicek....

New York definitivno ni mesto za invalide na vozickih. Plocniki so visoki in razpokani, nekje celo nimajo znizanega plocnika na vogalu da bi lahko z vozickom zapeljal na cesto in preckal cesto. Plocniki ´visijo´ v desno. Poleg tega je na glavnih ulicah neznanska guzva. Postaje metroja so vecinoma opremljene s stopnicami in le redke postaje premorejo tekoce stopnice ali pa celo lift. Vhodi v stavbe v lepsih preddelih mesta se sajnajo od sijaja (pozlacene kljuke pa take finte), in imajo portirje, ampak imajo tudi stopnice. Na sreco imajo tudi sluzbeni vhod, ki ima ponavadi stezo in tam pri teh stranskih vratih invalidski vozicek lazje pride do lifta.

Tako sem lani poleti porivala Evo z vozickom sem pa tja po New Yorku in pridobivala misice:)

Zelo hitro sva ugotovili, da so taksiji na sreco poceni in da sicer malo zavijejo z ocmi, ampak peljejo te pa kamorkoli. Nekateri taksisti celo pomagajo nalozit vozicek v prtljaznik. No, tisti so si vedno zasluzili dodatno napitnino.



Te dni na veliko hodim po Buenos Airesu. Nisem na vozicku na sreco, ker mesto je namrec zelo podobno NYC. Plocniki so razpokani (lukenj je toliko, da tudi ce nisi na vozicku, si lahko hitro zvijes glezenj ce ne gledas kod hodis), metro postaje nimajo tekocih stopnic, stavbe imajo pa ponavadi stopnice predno prides do lifta. da ne govorim o ozkih vhodnih vratih. Sluzbenega vhoda nimajo.


Tako priporocam, da ko pridete sem na obisk, pridete z dvema zdravima nogama... bo lazje:)

2 komentarja:

Borut pravi ...

Aha...kok sem bil po prvih slikah navdušen nad BA-jem...me je tole stanje iz slik kr razočaralo!!! Poleg tega, pa je vse nasvinjano in umazano! Ker gledam nato "mestno opremo in funkcionalnost" iz vidika profesije, sem še toliko bolj razočaran!?! Očitno bi potreboval strokovno podkovane evropejce, da bi to poštimal....evo lih kar sem najdu tržno nišo..hehe...

lpb. :)

majamurko pravi ...

Borut, ha ha

pridi sem ja, Buenos Aires te potrebuje!